پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 42
نویسنده : مولوی

گوشي‌هاي هوشمند، كالري غذا را اعلام مي‌كنند
افراد مي‌توانند در ژاپن ميزان كالري غذا را با استفاده از گوشي هوشمندشان اندازه‌گيري كنند.

به گزارش موبنا، شركت ارتباطات NTT در توكيو كه در زمينه نرم‌افزارهاي موبايلي فعال است اعلام كرد، در حال ارائه نرم‌افزاري براي تحليل رنگ و شكل 100 هزار نوع غذاي مختلف است كه در يك سرور ذخيره شده‌اند.

اين نرم‌افزار سپس اطلاعات مربوط به ميزان كالري هر غذا را براي كاربران ارسال مي‌كند كه شامل يك گزينه براي نمايش اطلاعات و به اشتراك‌گذاري اطلاعاتي در رابطه با گوشت و رژيم غذايي با افراد ديگر است. به اين ترتيب افراد مي‌توانند ببينند دوستانشان چقدر كالري مصرف كرده‌اند يا بدانند كه براي گرفتن رژيم تنها نيستند.

نرم‌افزار رژيم غذايي در گذشته هم وجود داشته اما لازم است كاربران سالانه اطلاعات غذايي و كالري را به اين اطلاعات بيفزايند.

به اين ترتيب كاربران مي‌توانند از غذا عكس بگيرند تا اين نرم‌افزار ميزان كالري غذا را مشخص كرده و به آنها كمك كند كه رژيمشان را حفظ كنند.

شركت NTT مي‌خواهد نسخه بتاي اين نرم‌افزار را تا ژانويه سال آينده به شكل رايگان منتشر كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: